Saturday, April 9, 2011

Gila Kentang

at Saturday, April 09, 2011
Reactions: 

Dari hari Selasa ritu, tak sah kalau tak balik umah, selepas pukul 12. Ni tau dek makcik Hang Tuah ni, di toinggg nye kepala anak dara dia ni tau... Mesti die membebel genap 7 malam Jemahat.. Esok adalah malam terakhir balik lewat sebab my bam bam sudah mahu pulang ke Batu Pahat... Tskkkk.. Tak puas lagi aku nak botakkan bulu dia ni, baru 3/4.. Wakakaka.. Takpe, orang kata, hari terakhir adalah paling afdol sekali untuk mengikis... Hahahaha.. Aku, masih dalam train, kemain dok comolot kat Dataran. Sapa-sapa yang pergi dataran, tapi tak nampak aku, memang logik pun, susah kot nak cari weoll dalam semak.. Wakakaka.. Tak kehlas betul dalam semak, macam orang dolu-dolu. Ok uollsss, aku dah nak terkangkang kepenatan, terpakse kabeerrr sebab ada abang bajet 'mukaguarock hatiguataman' dalam tren ni.. Kih kih kih..


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review