Thursday, April 28, 2011

Padan Muka Haku

at Thursday, April 28, 2011
Yezzzaaaa.. Sangat padan muka, bila disaat akhir mahu pulang ke kampung a.k.a ESOKKKKKK, tetibe boss bawak berita gembira kene pergi outstation 2 hari, mula Sabtu ni..

Memang kelasssss la dia punya planning tu, sampai aku rasa nak bunuh diri dengan makan nasi lemak 10 bungkus..!!!

Terkejut ahkak ok, terkejut..! Tetiba dapat pakwe hensem masih tak terkejut lagi, tetiba "This week we have monitoring, get ready".

Ready waklu hang, aku dah ready nak balik kampung ni. Sanggup makan tengahri nasi lemak singgit sebab nak balik kampung..

Ini boleh mendatangkan marah... Lepas tu, tadi waktu tengahari si Faizal dah tengah sibuk nak cari resort semue.. Oh tidak oh tidak..!!! Kepala aku dah tak pikir dia hensem ke ape, tapi kene pikir, cukup seksi tak aku rini untuk goda dia pap pap pap baikk punyaaaa..

Maka dengan rela hati, selak-selak sikit, buh gincu sampai botak lipstick..

Aku: Faizal, kene pergi jugak ke...~ (manja habis ni)

Faizal: Kalau nak balik, balik la..

Aku: Betul ni..?? Boss tak cakap ape-apa ke..? takotla... (sangat bukan aku takot dengan bos)

Faizal: Dia nak cakap ape, takpe la.. balik~..

YEZZZAAAAAAAA...,mesti dia tak tahan godaan puteri kayang badak berendam aku ni..



BABY, SEDIAKAN KONDOM BANYAK-BANYAK, I'AM COMING HOMMEEEEEE..!!!!

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review