Sunday, April 17, 2011

Gaya Yang Kencang

at Sunday, April 17, 2011



Tudung ni dibelikan oleh pakcik gendut uolls tu la.. Pandai pulak tu dia pilih warna.. Belinya hari sabtu, hari ahad dah gedik nak pakai.. Dengan tak basuhnye, yela, mana tau, kot kot tudung ni waktu dalam kilang dipijak-pijak ke kan... Sebab aku biase buat dulu... Wakakakaka..

Geram dengan bos, aku kasi kesat baju kilang dia kat ketiak aku... Hahahaha. Nasib la sapa yang pakai tu. Mendapat ko di situ.. Bila dah comel-comel pakai tudung ni, terus kasi soalan nerbes kat dia... Hehehe

Aku: By, ayang cantik tak ari ni..?? Ayang pakai tudung baru tau...

Pakcik montel (*hahaha): Cantik ayang, comel sangat..

Time ni tak rasa nerbes, tapi rasa..


Selalunya kata aku macam Siti Nurhaliza... Kali ni tak pun..


Hahahaha Dush..!!!


Thank you sayang sebab belikan, walopun murah, tapi cukup buat ayang rasa macam Tok Ti... Ngeh ngeh ngeh

0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review