Monday, April 11, 2011

Bersalah Tak..???


at Monday, April 11, 2011
Reactions: 

Dengan muka tak bersalah, tak pandang kiri kanan, zasssss, 5 minit je bende alah ni selamat aku belasahh.. Mak tension nok..! Kat opis tu, bos mak jeles tengok mak goyang bontot time dia takde, terus sebemban dia kasi kerje.. Bila dah aku kerjakan nasi ni, baru insap, dosa apakah yang sedang ku tebus...???? Kah kah kah.. Xde makna ko nak insap, esok ko bedal lagi.. Tu yang aku malas nak adw pakwe-pakwe ni, terlalu bahagia. Makan semue selera... Salahkan abang gendut kau tu, sape suruh dia ngurat-ngurat aku kat taman bunga bulan lepas, kan dah tergemuk balik. Kalau dia tak ngurat, aku xkan jadi macam ni tau. Tolak batu dan kayu je. Tskkk..


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review