Saturday, April 16, 2011

Lagi Entry Makan

at Saturday, April 16, 2011
Reactions: 


Sedapnye... Nom nom nom... Sejak akhir-akhir ni, maaaaaakan je kerje aku tau... Tak makan, mesti makan.. Hahahaha dush sekali. Dulu aku tak berapa nak minat sangat kebab ni. Sebab kan, selalu yang aku nak beli, dia sudah campur dengan timun.. Yes..! I hate timun... Tambah sikit lagi ayat, VERY MUCH...! Kalau ada apa-apa makanan yang sudah dicampur timun kan, cepat-cepat aku alihkan.. Kalau dah rasanya sebati dengan rasa timun, maapla, memang ke tong sampahhh... Cannot go.. Pada yang kenal perangai aku, memang tahulah, yang aku allergic dengan pandangan terhadap timun... Aku beli dekat pasar malam taman belakang... Nampak tak semenggah kan??? Tu sebab aku dah koreeekkk baik punya... Hat ni pun aku tak rase cukup tau.. Agak-agak 5 keping baru careeeeeee..

Aku tak tahu la, masa aku pergi pasar malam ni, abah ko tu lepas ke mana. Katanya nak ke surau, jangan dia buat perangai tikus mondok dekat kedai burger sudah, di suweet suweet anak dara orang. Kalau aku dapat tahu, nahas..! Satu Johor aku kejar.. Kalau ke surau, baca Quran ke, dan dan aku kata, "By, sempat lagi kawen malam ni..".. Kah kah kah..

Nak pergi mencari ni.. Abahnyeee OOOOO Abahnyeeeee.....~


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review