Monday, April 4, 2011

Isnin Yang Lemau

at Monday, April 04, 2011
Reactions: 


Isnin mana je yang cergas buat kak peah kan..kalau isnin adelah coti, aku la orang pertama yang joget macam beruk cinggeyyy.. Bangun pagi lemau, nak pergi kerje pun, macam kene seret berjalan tu. Kalau la ada orang dukung aku. Kan seronok.. Masalahnya, mampu ke..????? Persoalan besaaaarrrr di situ... Hahaha. Today tak tahu nak serapan ape, belasah aje la.. Nak makan roti bakar, tapi takot rupe roti tu ala-ala pekerje sini je.. Oh cannot..! Sangat bosan olllssss... Mesti hari ini prestasi kerja tak memuaskan, gara-gara serapan yang so so je.. Aku kan gedik sikit, serapan x sedap, satu hari punya mood boleh spoilllll... Tengok pipi sendiri macam telur pun, mood dah spoil semingguu... Huwwaaaaa....


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review