Tuesday, April 26, 2011

My Baby Boy Demam

at Tuesday, April 26, 2011
Rasa geli tak dengan tajuk..??? hihihi, kasi penampaqqq sampai pengsan.. Ye, aku sudah pandai memanggil dia baby. Kasi dia cair sikit, 3 hari lagi nak jumpa ni. Kompom aku balik KL dengan beg rege 300...!!!

Bila dah dapat beg, terus panggil by dengan muka seriusketattakbolehblah..!!

Sebenranya dari semalam abah ko yang suke dipanggil baby terlajak tu, dah ngadu-ngadu badan gigil macam nak demam. Tension katanya perangai awek yang selalu mintak beg rege 300 ratus.. Wakakakaka..

Aku macam tak amik port sangat la semalam. sebab dia kata MACAM..... Padahal saja kasi line bagi aku sejuk sebab aku tengah marah.. Mana tak marah, aku kasi mesej pukul 3.00 petang, masuk 3.01 tak balas-balas.. Hahahaha.. Selalu nya, tak payah jam tu anjak 1 minit pun, 2 3 mesej lebiu dia kasi..

Itu DOLUUUUUU... Sekarang, aku ancam letak pisau dekat leher pun die haram nak pandang... BOLEH..????

Pastu petang tadi, mesej la sekejap dengan dia..

Baby Debab: Assalamualaikum .. Ayang, By rasa macam nak demam la... Rasa panas satu badan

Aku: Wasalam. Ekk? Demam..?? Lorrr nape tetiba jadi gini.? By main hujan ek..?? By ada panadol tak..??

Baby Debab: Tak...

Aku: Dulu lagi ayang dah pesan, kat dalam lemari tu, sediakan sepapan panadol. Laptop mahal boleh beli. Panadol 4 ringgit tak boleh beli. Awek cun pandai cari, ubat demam tak reti cari. (MOTIP..???) Kan ayang dah bebel tak berhenti

Baby Debab: Yela... Nanti by sediakan (aku pantang betul dia balas gini)

Aku: Tengokla. Orang cakap tak nak dengar. Nak kene piat sampai darah..??

Baby Debab: By, tak lasrat law aygl.l Sakit kepkaja n oapadnas..

????????

Dia hantar lagi mesej....

Baby Debab: Spryu yas aygll lpove ui top



KO NAK SPRAY MUKA AKU...!!!????? BABY...!!!!!!!!



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review