Friday, April 22, 2011

Apasal Perempuan Tu????

at Friday, April 22, 2011
Reactions: 

Aku tak tahu lah ape pasal perempuan baju hitam itu membuat pandangan yang macam aku pernah rampas laki dia?? Ke ko pandang aku seorang yang looser sebab makan sorang2 ??? Ke rasa insecure dengan kecomelan aku...??? Wakakaka.. Tak boleh belah agaknya nak rasa tergugat dengan mak gorilla ni.. Hello, ko pandang aku atas bawah ni mesti ko nak tiru dressing keparat aku kan kan kan..??? Tak yah pandang macam itu tau, kalau nak resepi, sekejapan aku ubah ko.. Ni tak, pandangan tak boleh tahan. Apa ko tak mendapat malam tadi ????? Pakai baju kurung, tudung, tapi pandang aku macam haram jadah.... Benci gilakkkk...!!


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review