Sunday, April 24, 2011

Di Tengah Malam Ini

at Sunday, April 24, 2011
Reactions: 
Apa aku buat di rumah mewah ini..??? No no no.., aku bukan jual bontot di malam minggu untuk dapat income lebih. Tapi tertunggu jugak ni, tak kan takde abang hensem di rumah sebesar ini. Guard bapak gila machoo, mesti tuan rumah pun standard-standard Eren Aziz..! Siapa tahu, rumah yang ku pergi di tengah malam ini Fahrin Ahmad...???

MIMPI LA KO SANA..!!!
Aku macam pengak gila masuk rumah ini. Ada lukisan mahal, perhiasan mahal, kalau aku angkat balik satu, haram jadah takde sape perasan. Perhiasan adalah barang-batrang kristal okeh.. KO MAMPU..????
Tetiba teringat yang rumah orang kaya-kaya ni mesti ada CCTV. selamba katak aku snap picture macam di pentas modelling

Aku yang tetap gojessssss... Ececeh.. Tengah malam nak gojess-gojess, tengkorang hang...!


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review