Wednesday, April 20, 2011

Pagi Yang Indah

at Wednesday, April 20, 2011
Reactions: 

Morning uollsss... Hari ni pagi-pagi lagi mek Faizal dah kasi mesej tau. 'Masuk office lewat sikit tau. Hujan'. Dan aku telah masuk office whattttt...??????? Macam nak lempang diri seratus kali bila disuruh masuk lewat kerana hujan... Huhuhu.. Padahal aku dah berlengas kepanasan kat rumah.. Dalam hati, apesal la cakap lambat, kalau tidak aku dah belasah tido sampai pukul 8... Mencik tau... Dah terdatang awal ni, moh ler makan roti canai. Hiks.. Padahal azam minggu lepas x mau sentuh roti canai.. Tak mo makan roti bom. Tapi yang ni paling memikat hati. Jadi kita belasah je dengan rasa tak bersalah. Sedap uollsss.!!


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review