Tuesday, April 5, 2011

Live From Masjid Jamek

at Tuesday, April 05, 2011
Reactions: 

No no no... Aku bukan buat konsert uollsss... Masih berada di masjid jamek, gara-gara menunggu abg peah korang tu sampai dari Johor.. Alkisahnya, tempat dia belajar dapat cuti seminggu sebab takde letrik...! Boleh..????

Kalau macam tu gayanya, tiap minggu la orang dok pi jahanamkan tiang letrik tu.

Patutnya pukul 9 dah sampai okeh, ini membawa ke setengah jam punye lambat.. Mamat tu cakap, 'Diorang nak pergi tandas la yang, lambat sikit tau...'.

Dan aku dengan bengangnya balas 'Tadi masa berhenti rehat, xnakla pulak kencing, ni dah sampai, gatal nak kencing bagai. Orang potong kang, sampai bila-bila tak dapat kencing'. WAKAKAKA...

Giler garang kan... Terus abg ko tu macam superman kejar train sebab takut aku potong anu dia.. Hahaha..

Tu je caranye nak kasi cepat. Nasib la ko kan, dapat awek garang macam naga, dahla garang, macam tong drum pulak tu. Sekali naik angin, gedeganggggg dia punya bunyi. Hilang ayu. Sudah nya, aku duduk kat tangga LRT tunggu dia...






0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review