Thursday, April 21, 2011

Apasal Lama Sangat Kencing..??

at Thursday, April 21, 2011

Aku kan sentiasa mengalami situasi dimana terpaksa menunggu lama di luar tandas gara-gara, kencing yang mengambil masa tak sampai 30 saat, boleh melarat-larat jadi 5 minit..!!

Selalu ok selalu... tempat yang aku selalu terkena, dekat mall, hentian rehat R & R, dan dekat TIMES SQUARE paling hazab...!!!!

Bila masuk toilet ni, ada dua golongan tau. Pertama yang kencing laju, kedua, ape kejadahnya kencing sampai keluar sikit-sikit. Tak hengat orang beratur tunggu kat luar..

Aku bukan nak kata apa, tapi setelah dianalisa kategori orang kencing ni (ini pun boleh buat research paper), orang melayu memang cepat je keluar masuk tandas. Zass zass zass siap..!!! Paling lama nak betulkan tudung. Takde pekdahnye nak betulkan yang dalam tu, bukan orang pandang bwah tu pun kan..

Yang aku selalu perasan ialah orang cha ya nun alip ni... Ate reti ke idok baca jawi ni..??? Jangan nak kabo ke teman dah lupa sebab terlalu lama belajar. Bukan kome kene flashback jauh benor sampai zaman dinasour pun..

Nak kasi cerita bila orang cha ya nun alip masuk bilik air.. Amboiiiiii. Kemain lama lagi, sempat acik peah cukur jambang dekat luar. SUmpah aku tak tipu. Misal kata ko masuk bilik air. Kat luar takde orang, ko masuk, semua full. Memang tak bajet la sape ada kat dalam tu.

Tunggu punya tunggu. Seminit, dua minit, 10 minit...!!!! Tak keluar-tak keluar. Apa kejadahnya semua tak bukak pintu kan. Apa ko buat BBQ ke..?? Aku pulak yang kat luar ni, menunggu dengan perasaan yang tinggal sipi-sipi je boleh menitis, terkepit-kepit..!!

Lepas cukup setempayan memaki, baru la bukak satu pintu. Orang cha ya nun alip. Aku masuk. Masa tengah uk uk tu, orang yang dekat pintu sebelah pun bukak pintu, kasi cuci tangan, aku yang kategori kencing laju ni, tengok kat luar, oh orang cha ya nun alip lagi...

Masa kes dekat TIMES SQUARE tu pun sama... Semua nya cha ya nun alip yang masuk 4 4 toilet.. Pastu ade sorang melayu ni, tunggu kat luar. Minah tu punya turn memang betul-betul lepas orang cha ya nun alip yang masuk sebelum. Disebabkan aku dapat line yang cepat, jadi dapatla aku masuk bilik air yang keempat. Pempuan tu bilik air pertama.

Bila dah selesai semua, aku pun keluar la, dan perempuan tu tak masuk-masuk lagi.. Ape ke lembapnye orang dalam tu, ke aku yang gelojoh...?? Hehehehe

Cer citer, ape yang korang buat lelama dalam bilik air tu..??? Nak kata berak, takkan setiap kali aku pergi mana-mana, hajat diorang ni semua sama..? Mencirit tak tentu hala..?? Aku cirit pun cepat je selesai ok..

Aku tidak paham. Memang amik masa yang lama ke nak kencing ni...?? Tunggu kencing budak tadika lagi senang. Janji ada mangkuk, ada air, takde pintu pun tak kisah. Belasah aje...



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review