Tuesday, April 5, 2011

Takot Okeh..!

at Tuesday, April 05, 2011
Reactions: 
Opismate aku tengah bergaduh dengan awek dia dalam telepon okeh.. Hahahaha...

Nampak sangat la kepochi pergi dengar perbualan diorang..

Yang aku dengar..

Jangan telefon waktu drive boleh tak..?? Nak accident..??

Bengang tau tak..! Bengang..!

Abis tu awak nak macam mana..???

Awak ada dengar saya marah ke..??

Scary okeh...! Tak berani nak tegur dia.. Aku duduk keras membatu kat tempat duduk sambil jeling-jeling..

Buat sibuk ketuk-ketuk keyboard pc, padahal duk dengar diorang gaduh.. hahahaha...

Nasib ko la dapat opismet macam aku ni. Hello, dulu aku bekas mamarazi brad pitt okeh.. Tinggal masa je aku nak dedah rahsia perempuan simpanan B.Pitt tu. Dia pisah je dengan si bibir tebal tu, kak peah boleh masuk line..

Alamak, dah habis gaduh pulak, gaduhla lagi, kurang bahan ni.. hahahaha.. Dush..!!!

p/s: update secara kilat. Live dari opis..



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review