Monday, April 18, 2011

Berlengas...!

at Monday, April 18, 2011
Reactions: 


Sementara menunggu char kuew teow siap, dan melayan ketiak yang berlengas tak hengat ni, moh layan mata pada abang hensem tengah masak mee sizzling. Patutler laku, yang paling hensem ko letak kat luar, yang muka cam karam sikit ko letak dapur.. Strategi strategi.. Eh aku ni lemah emosi sikit. Senang terpedaya dengan strategi gini.. Kedai yang ada abang hensem, aku pergi. Yang x berapa, pandang pun tak hengen. Padan la, walopun waiter tu kata 'char kuew teow lambat sikit dik'. Aku dengan pejam mata, berkata takpe bang, saya tak lapar pun lagi... Kah kah kah... Kalau macam ni, lambat macam mana pun, aku takkan komplen... Lagi best kalau... 'Takpe takpe, saya order sizzling je....' nyahahahaha... Muka hensem gini buat mee sizzling... RUGI KOT...!!!!!!




2 comments:

cp0w said...

sempat lg snap tuh:D

Fariha said...

cpow: tangan den ni agak pantas kalau nmpak lelaki kacak..nyahahaha

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review