Thursday, April 7, 2011

Tertangkap Ikan Besar

at Thursday, April 07, 2011
Reactions: 

Besarrrr bapak ikan aku... Ni kalau en. Gendut tengok ni, telan-telan air liur ok.. Dahla semalam makan mee rebus yang selori punya banyak, boleh habis...!! Tengok awek dia ni, punya kecik molek, mulut pun ala-ala mulut baby je.. Hahahaha.. Gelissss... Terkujat semalam tengok dia makan... Dalam hati aku, ni boipren aku ke, belaan aku ni... Lepas ni kene kongsi je makan, tak kisah la nak kata aku kedekut taik hidung masam, asalkan tak membazir. Jimat sikit duit. Nak gelang emas pun boleh mintak kalau makan kurang... Huhuhu. Kan by kan..?? Pasal gelang ayang tu, jangan buat-buat pengsan pulak... DUSH kang...!


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review