Friday, April 22, 2011

Breakfast Yang Membencikan

at Friday, April 22, 2011
Reactions: 

Sangat mengujakan bila tengok Faizal makan nasi lemak pagi ni. Kan dah meliur-liur... Mencik sangat. Bila perut dah teringin tu, terus zaaas zaaas mencari kedai breakfast.. Tak sempat pun duduk, terus laung 'NASI LEMAK SPECIAL SATOOOOOO'... Sementara menunggu, terlihat la pandangan nasi lemak orang lain dengan perasaan gegel-gegel. Hendakla juga merasa breakfast yang sedap, hari-hari tolak sandwhich dalam mulut, boleh mati terkepit aku... Not good not good.. Dah namanya SESEKALI, jangan pulak lepas ni aku bantai TETIAP Hari.. Mahu montel aku gini...


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review