Friday, April 8, 2011

Tetiba Teringat

at Friday, April 08, 2011

Yang aku tak update apa-apa pun lagi uollssss...! Sangat heran kan.. Aku kan jenis, camne terkangkang penat sekalipun, tatap ku bagi gambar feeling ratu di sini. Hari ni aku tak tahu la kenapa, hari paling mengantuk sekali penah aku rasa. Ko bayangkan, aku bantai tidur mulut ternganga kat opis...! Kemain lena pulak.. Dengan bilik bos depan meja aku pulak kan..! Time tu pasrah aje, ko nak toing kepala aku sebab tidur kat pejabat, x kisah la bos, janji aku nyenyak... Pekerja contoh abad ini. Research paper setinggi gunung pun, aku mampu curi tulang lagi... Hari ini bos bagi banyak gila kerja, macam untuk seratus tahun punya kerja.. Tak man man orang kata.. Gila kooo tiap-tiap minggu buat result and discussion...! Dulu masa study, buat sekali seumur hidup, yang sekarang, sudah 2 minggu, aku buat dua paper.. Tak kisahhh... Yang penting nama aku ada dalam journal... Yang tu boleh kasi bukti pada anak cucu yang omak ko ni saintis muda berbakat... Wakakakaka.... Tu saja olss, mahu jumpa abang peah ni. Meroyan dia tunggu kat KLCC nu...



0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review