Sunday, April 3, 2011

Reben Comel Seperti Diriku

at Sunday, April 03, 2011

Mungkin aku dikatakan ketinggalan jaman fesyen letak reben di tudung..
Dulu aku rasa fesyen tu macam untuk budak baru nak up je kan..

Huhuhu, statement ahkak ni memang laser nok, tapi pahamilah, ade niat niat tersembunyi di situ...


Dan sejak dari semalam, aku rasakan, fesyen meletakkan reben di tudung amatla comel, nak nak untuk diriku (
sudah ku bilang ada niat tersembunyi.. kah kah kah)

Dia punye comel, mampu buat Fahrin Ahmad yang selama ni pandang ko macam nyonya kerje admin, tetibe terkagum macam nampak JeLopez...

Dengan keinginan yang memuncak sebab dah gelabah tahu diri ni comel, semalam sudah terbeli 4 reben comel ini... Sepuluh ringgit sajork.. Murah kan..??? Kat Jalan TAR, bende apa yang tak murah kan.. Eyeliner MAC pun boleh dapat sepoloh hinggit...


Itupun memilih yang empat ini, habis tenaga berperang dengan pelbagai peluru berpandu dan nuklear bersama minachi... Tau je lah die tu, taste macam nenek-nenek sangat.. BEnCISSSSS...


Kalau aku tunjuk yang ini, dia balas eeeeeeeeeee
Kalau dia tunjuk yang sana pulak, aku balas AYYOOOOOOOOO... hahahaha... Sesuai tak..??



Belinya 4 ketul je pun, perangnya macam nak beli satu Jalan TAR...



Lepas tu, ari ni kan ai ade date dengan cik abang, tunjuk-tunjuk la kepala kat dia, konon nak bagi die tengok la.. Tapi hampesssss... Nak aku jugak yang bagi hint..



K. Peah: By, ada nampak yang lain tak pada ayg..?? (ayat pancing)

Pokcik Bulat (wakakakaka): Hurmmmm.. (Lama dia tenung, sempat la aku menyentap 2 saat.. Jadi ape motip aku buat iklan geleng-geleng kepala tunjuk reben kan..??)
Haaa...ayang nampak lain la... Ada reben kat kepala...

K. Peah: Comel tak by..?? (Soalan nerbesssss. Hahahaha)

Pokcik Bulat: Cooooomeeeellll sangat ayang...


K. Peah: *Pitammm.. Gelabah sudah naik kepala... Hahahaha...



Time nak berpisah tu, terus dia kata gini..

Ayang, terus balik tau, jangan duk sini, nanti ade orang ngurat...


Gelisss tak..?? hahaha


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review