Friday, April 1, 2011

Sarapan Orang Kaya

at Friday, April 01, 2011


Kaya tak kaya la, tapi mampu membuat opismet hensem aku tu geleng kepala... Wakaka.. Serapan McD uollsss! Hahaha... Tau apakah maknanya kalau bila waktu serapan, keluarkan punya banyak dui sambil pejam mata???? Maknanya kak peah kooo tengah kaya...!! Muahahaha.. Pagi ni aku dah feeling donuld trump nak naik heli pergi opis.. Pagi tadi sengaja bangun lambat sebab tak nak serapan sebab dah kering gila-gila. Tsk. Rasa aku la orang paling miskin pagi tu, ada 4 hinggit dalam poket.. Sekali, tergerak hati nak check duit, tek tok tek tok, tengok balance dalam bank, walllaaaweeeeiiii... Dan dan... Zassss ke McD. Kedai mamak yang aku lalu tu pun aku x berhenti pandang pun. Punya berlagak.. Nak naik ke opis tu, lalu depan 7e, terus ke kaunter, dengan berlagaknya 'MAXIS 3O HINGGIT...'


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review