Monday, April 18, 2011

Tip Hilangkan Mengantuk

at Monday, April 18, 2011
Reactions: 

Sentiasa ada air panas ditepi.. Bukan nak suruh kasi celup tangan kasi tersentak tau.. Ni kasi minum... Buat la air teh o ke, kopi ke, secawan.. Paling best beli mug yang kedap panas. Jadi air ko tahan panas berjam-jam.. Sape-sape yang kerjanya macam aku, menelepek je macam beruang kutub, harusla cuba... Beruang kutub pun tahu mengantuk, ni kan pulak aku, badak sumaterra.. Wakakaka.. Bungkus la kat kedai sebelah ke, kalau rasa nak jimat, rembat la teh uncang bos, macam yang aku buat ni... Kah kah kah... Percayalah, nikmatnya lagi terasa dari beli sendiri.. Hahaha.. Dush...!!! Dijamin cara ini amat berkesan, kalau setakat air mineral, merangsang nak terjah bilik air adalah.. Selamat mencube uolllssss...


0 comments:

Post a Comment

 

BeLoG CiK BuYuNg Template by Ipietoon Blogger Template | Gadget Review